Monday, May 4, 2009

Laura

Pentru ca Laura nu are mari trairi vizavi de bloguri - cel mult sa le citeasca, nicidecum sa-si faca unul propriu si personal - i-am facut je o paginuta pe blogul meu, iar cand mai comite cate-o chestie, o dau la gazeta.
Nu va lasati inselati de aparente, si daca aveti de gand s-o catalogati drept "blonda", dupa cum arata, ganditi-va de doua ori inainte de-a o interpela cu apelativul asta. Sigur o sa aveti o surpriza, iar mitul blondelor va va fi spulberat.



LAURA VASILIU, reporter special


"Am învăţat cum să-i ascult pe oameni, cum să-i cunosc şi să le spun poveştile ca şi cum ar fi ale mele. Este greu, dar nu imposibil. Am învăţat că meseria asta înseamnă să uiţi de tine. Am învăţat să am răbdare. Să stau în soare sau în frig fără să mă plâng. Să uit de oboseală.Vin dupa ani de zile de presă scrisă, dar televiziunea m-a fascinat dintotdeauna. Nu am să uit prima mea zi de filmare. Triplul asasinat din Giuleşti – la care am plâns şi m-am revoltat şi am zis în sinea mea: eu nu pot face asta! De atunci, au trecut patru ani şi tot aici sunt. În echipa ştirilor Prima tv – reporter de eveniment sau, cum zic colegii de breaslă, reporter de nenorociri – crime, accidente, incendii. Nu am renunţat, dar ştiu de ce. Fiecare zi, e o lupta"

Iar eu vin, in completare, cu inca un motiv, pe care Laura, cu modestie, l-a omis: Pentru ca are sansa sa schimbe, uneori, vietile oamenilor. In bine.

1 comment: